Garanti

Om INR produktgaranti

Å levere markedets mest robuste og slitesterke baderomsinnredning er et løfte vi ikke tar lett på. Med full tillit til våre omfattende laboratorietester tilbyr vi derfor hele 15 års garanti på både dusjløsninger og baderomsmøbler. For at det skal bli enkelt og trygt for deg, og for en bærekraftig global utvikling. Nå og i framtiden.

15 års garanti

INR gir 15 års material- og funksjonsgaranti på følgende:

  • Servantskap og skapskrog
  • Skuffefronter og skapdører
  • Skuffer og skuffeskinner
  • Møbel- og dusjhengsler
  • Dusjglass og glasshyller
  • Beslag, håndtak og knotter

Feilaktige deler erstattes med samme eller lignende produkt fra gjeldende sortiment. Eventuelle monteringskostnader erstattes ikke. Garantien gjelder ikke hvis monteringsveiledning eller vedlikeholdsråd ikke er fulgt. Garantien omfatter ikke riper og merker som oppstår ved uaktsom daglig bruk eller ulykkeshendelser, ei heller komponenter som anses som forbruksmateriell, slik som tetningslister, hjul/trinser, strålesamlere, lamper, trafoer/drivere etc. Garantien omfatter heller ikke frostskader eller skader og funksjonsfeil som oppstår på grunn av urenheter i vannet. Rørlegging og installasjon av vann og strøm skal være utført av fagmann og i følge normer og regler som til enhver tid gjelder.

For garantivilkår for baderomsinnredning produsert før 2019, se denne PDF.

Kontaktopplysninger ved ev. skade og garantiutredning

Hvis ditt ærend gjelder et produkt som du allerede har kjøpt, eller hvis det gjelder en garantisak, skal du henvende deg til din butikk/forhandler som gjerne hjelper deg.

Gjelder det innredning på et nybygd bad eller en nyinnkjøpt bolig skal du, fra dato for godkjent entreprise og under hele den gjeldende byggarantitiden, melde feil til din eiendomsservice eller entreprenør.

Etter at angitt byggarantitid har utløpt, er du velkommen til å kontakte oss hos INR, enten på tlf. 33 33 02 00 eller via e-post til ordre@inr.no, helst med vedlagt bilde av skaden, så gir vi deg en tilbakemelding.

Ved visse unike anledninger sender vi ut en servicekonsulent for hjemmebesøk. Hvis denne sendes ut i meldte garantisaker og ingen feil kan konstateres, må vi debitere deg de kostnader som eventuelt oppstår. Dette gjelder også i de tilfeller der du har forårsaket skaden selv, som ved for eksempel feilmontering eller håndteringsfeil. Husk å ta vare på kvitteringen/fakturaen på innkjøpt produkt siden den fungerer som garantibevis.

Tenk på at garantien ikke dekker kostnader for tredjepart, og heller ikke kostnader for annet enn varen levert av oss. Disse eventuelle kostnadene skal dekkes av forsikring som innehas av installerende bedrift eller av brukeren.

Support

Vedlikehold av bad

Finn ut hvordan du på best mulig måte tar vare på din baderomsinnredning fra INR.

Les mer

Om INR

Kvalitet

En nøye utvalgt baderomsinnredning av utmerket kvalitet betyr trygghet på lengre sikt.

Les mer

Alternativer for baderomsmøbler

Materialer

I INR arbeider vi kun med de beste natur- og komposittmaterialene, utviklet for å gjøre stunden på badet til en nytelse for deg.

Les mer