Kontaktopplysninger ved ev. skade og garantiutredning
Hvis ditt ærend gjelder et produkt som du allerede har kjøpt, eller hvis det gjelder en garantisak, skal du henvende deg til din butikk/forhandler som gjerne hjelper deg.
Gjelder det innredning på et nybygd bad eller en nyinnkjøpt bolig skal du, fra dato for godkjent entreprise og under hele den gjeldende byggarantitiden, melde feil til din eiendomsservice eller entreprenør.
Etter at angitt byggarantitid har utløpt, er du velkommen til å kontakte oss hos INR, enten på tlf. 33 33 02 00 eller via e-post til ordre@inr.no, helst med vedlagt bilde av skaden, så gir vi deg en tilbakemelding.
Ved visse unike anledninger sender vi ut en servicekonsulent for hjemmebesøk. Hvis denne sendes ut i meldte garantisaker og ingen feil kan konstateres, må vi debitere deg de kostnader som eventuelt oppstår. Dette gjelder også i de tilfeller der du har forårsaket skaden selv, som ved for eksempel feilmontering eller håndteringsfeil. Husk å ta vare på kvitteringen/fakturaen på innkjøpt produkt siden den fungerer som garantibevis.
Tenk på at garantien ikke dekker kostnader for tredjepart, og heller ikke kostnader for annet enn varen levert av oss. Disse eventuelle kostnadene skal dekkes av forsikring som innehas av installerende bedrift eller av brukeren.