Ved eventuell skade og garantiutredning
Hvis ditt ærend gjelder et produkt som du har kjøpt hos en av våre forhandlere, skal du henvende deg dit først. De vil hjelpe deg videre.
Nybygget eller nyinnkjøp bosted
Gjelder det innredning i en nybygd eller nyinnkjøpt bolig skal du, fra dato for godkjent entreprise og under hele den gjeldende byggarantitiden, henvende deg til entreprenør eller utbygger. Etter at angitt byggarantitid har utløpt er du velkommen til å kontakte oss hos INR enten på telefon 33 33 02 00 eller mail til ordre@inr.no, helst med bilder av skaden vedlagt, så gir vi deg en tilbakemelding.
Ved visse enkeltstående tilfeller sender vi en servicekonsulent ut på hjemmebesøk for å se på saken. Er saken innenfor garantien, og det viser seg at ingen feil kan konstateres, forbeholder vi oss retten til å fakturere eventuelle kostnader. Dette gjelder også i de tilfellene du har forårsaket skaden selv, som for eksempel feilmontering eller feil bruk. Husk å spare på kvittering/faktura for det aktuelle produktet da den er å anse som garantibevis.
Husk at garantien ikke dekker kostnader for tredjepart og heller ikke kostnader for annet enn det som er levert av oss.